מכילים

אני מודה שפעם, בכתובת הזו, היה בלוג אחר, עם יומרות אחרות. כולו נמחק. זה הגילגול הבא של הבלוג שעבר וזו הרשומה הראשונה בבלוג החדש שלי.

למה חבלים? כי הכל קשור, וגם כי זה השם של העיתון המחתרתי שלי. הבלוג הוא הגירסא המורחבת של העיתון. כשם שהעיתון בא לענות על הצורך שלי לשתף, כך גם הבלוג. ובמה אשתף? בהגיגי ורעיונותי אודות הבריאה, בעיקר. המונח בריאה מקיף את כל התחום שבין החוט לשרוך הנעל, אם לצטט את אברהם אבינו. אני מקווה לכתוב פה על צבעים, התחלפות של זוויות האור, סלט, חניה, אפיסטמולוגיה, טאוטולוגיה, המומינים, ספרים שקראתי ותמונות שראיתי. אלה רק חלק מהנושאים. פשוט גיליתי, שחלק מהנושאים האלה יפים לשיחה וחלקם גורמים לבני שיחי להרים גבה ולתהות מה אני רוצה מחייהם. כאן לא אצטרך לשאול את עצמי עד כמה אני מעניינת את בן שיחי. זה פשוט יהיה פה ואני לא ארגיש אם אף אחד לא יקרא. כלומר, ארגיש, אבל יקח קצת זמן עד שאשתלט פה על המנשק ואבין איך לראות מי קרא.

הרבה תמונות של ילקוטים מסתובבות באינטרנט. הילקוט הזה דומה באופן חשוד לתרמיל של סנופקין

אם להיות כמו אנטואן דה סנט אכזופרי לרגע ולכתוב כמה- מילים-על-דברים-שנמצאים-בפנים אבל לצייר רק את מה-שמכיל-אותם, ומבחוץ, חשבתי היום, שאחד הדברים שהייתי עושה אם הייתי עשירה היה, ללכת לבחור מראש-פינה שמוכר תרמילים בהתאמה אישית ולהזמין אצלו תיק. הייתי מזמינה משהו עם נפח שמספיק למחשב נייד, קלסר ועוד איזה ספר או שניים, תא נוסף שאוכל לשים בו מעיל והמון תאים קטנים, לספרונים ופנקסים שאני מאד רוצה לקחת איתי לכל מקום. עד כאן, תיק סטנדרטי למדי שאולי אוכל למצוא אחרי חיפושים רבים. אבל מה שיהיה מיוחד בתיק-שלי-בהזמנה-אישית הוא, שתהיה לו תחתית כפולה. ובתחתית הכפולה הזו, שתהיה רחבה מספיק להכיל קופסא שנסגרת בואקום בגודל בינוני וכמה תפוחים, אניח את האוכל שלי. כשהתחתית תהיה בשימוש, התיק יראה ארוך. כשהתחתית תהיה ריקה (יש מקומות שלא צריך להביא אליהם אוכל מהבית), אכווץ אותה בעזרת שני הכווצנים המיוחדים שיתקינו לי בהזמנה אישית, והתיק יראה קצר יותר. פשוט נראה לי שיש דברים שצריך להפריד ביניהם כשסוחבים אותם על הגב.

עד שאתעשר, אכתוב פה, ומי יודע, אולי הבלוג שלי יתאר את תהליך ההתעשרות המטאורית שלי. אולי בעוד זמן מה אוכל להציג פה את התמונה של התרמיל שהזמנתי אצל הבחור מראש-פינה.

ומכיוון שאני חושבת שבכך וכך המילים שכתבתיהבלעתי די מסרים, ומשום שכתבתי בצורה מפורשת למדי את התכנונים שלי לגבי הבלוג הזה, אסיים.

כתיבת תגובה

