לפיכך נברא האדם יחידי

אני מקפידה להתעדכן בנעשה בפורומים באתר כיפה. למה דווקא שם? כי זה קליל, מספק את מידת האסקפיזם הדרושה לי , יש הרבה נושאים ואני יכולה להניח שתהיה איזו זווית משותפת בהשקפת העולם.

זוכרים ששרית וינו אלעד וחני פירסטנברג שרו יחד? מתוך אתר מקו

אחד הפורומים הפעילים באתר הוא פורום "לא כלה דרכנו", שמיועד למחפשים את בן זוגם ולרוצים לייעץ להם עצות (סותרות). השבוע היה שם שירשור מאת בחור צעיר, שמרגיש שהוא מיוחד. הוא תהה איך מסבירים לשדכנים שאתה מיוחד. אהבתי את השירשור הזה בגלל התעוזה להכריז בפני העולם "אני מיוחד!". ההכרזה הזו שונה לחלוטין מידיעת הלב. גם לשמוע את אמא אומרת את זה, זה לא אותו דבר.

אז זה השירשור. הוא קצת ארוך. תודיעו לי אם הבנתם מה ההבדל בין הטענות של הבחור כפי שהן בפיו לטענות שלו כפי שהן משתקפות מהודעות שאר הכותבים. וגם, אם אתם חושבים שיש שם כמה בנות שממש רוצות לצאת איתו עכשיו אבל הן מתביישות.

מחשבה אחת על “לפיכך נברא האדם יחידי

  1. אני חושב שאחרי קריאת השרשור כולו הכמה בחורות ששקלו לצאת איתו בתחילתו היו מעדיפות לחכות 5-6 שנים הוא יתבגר, יבין קצת יותר על מה הוא מדבר ויצליח ליישם משהו מזה במציאות…

כתיבת תגובה

