ראיתי עצים מתנשקים

ראיתי עצים מתנשקים

האמת היא, שאלה היו שני ענפים של אותו העץ, אבל הם נלפתו אחד בשני בכזו שמחה, או אולי בכזה יאוש, שהחלטתי לחשוב על שני הענפים בתור שני עצים.
בדרך לשני העצים האלה ישבתי ליד עדו ואחרי שנגמרו לנו ה"אז מה את עושה היום", "אז איפה אתה גר" פשוט הסבתי את הפנים ממנו וקראתי, כי הייתי נבוכה מאד, וגם כי הוא ישב לידי בפישוק רגליים ולא ידעתי אם אני צריכה להגיד לו שהוא חשוד בהטרדה מינית בגלל זה או לא.
כשיצאנו כבר משער הגיא עברנו ליד מקשה של אבטיחים ועדו שאל אותי פתאום אם אני יודעת מה הגידול הזה. הסתכלתי מהחלון וזיהיתי את האבטיחים. אמרתי לו שזה כמו בסיפור על אליהו הנביא, אבל הוא לא הכיר, אז סיפרתי לו.
אחרי שסיפרתי את הסיפור על אליהו הקנאי, אמרתי לו שעכשיו הוא כבר לא כזה, והוא מגיע לבריתות נחמד, כי מה לעשות, זה העונש שלו. והוא לא הבין, כי זה היה אסוציאטיבי מדי.
אז התחלתי לצחקק וחיטטתי בתיק, ואז אמרתי לו: טדאם! ושלפתי תנ"ך מהתיק, והקראתי את הפסוק המתאים וסיפרתי איך פעם אליהו היה קנאי ואיך עכשיו הוא כבר לא. ועדו אמר שזה בטח הקשר שלו לפנחס, והמשיך לשבת בפישוק רגליים, וגם אני רציתי, אבל היתה לי חצאית צרה.
וזו, ילדים, הסיבה שבגללה אתם צריכים להתסובב תמיד עם תנ"ך.

כתיבת תגובה

