כך אתחיל לשתות בירה

רבים הם מקומות העבודה שלי. מעטים ורעים הם הדמים שמשלמים לי. כל מקום חושב שכל מעייני מופנים אליו. לכל מעסיק שלי אני רוצה לומר, אתה באמת חושב שהעבודה פה היא כל חיי? אני נמצאת בעוד מקומות במקביל. ובעצם, המשימה שלי לזמן הקרוב היא, למזער את כל מקומות העבודה שלי למקום אחד, שמשלם דמים רבים וטובים, וכשהמעסיק שלי יתלונן על חוסר תשומת הלב שלי לעבודה, אני ארצה להגיד לו – אך לא אעשה כך כי אדע את מקומי – אתה באמת חושב שהעבודה פה היא כל חיי? אני צריכה גם את הזמן לשתות בירה עם החברים שלי.
וכך אתחיל לשתות בירה.

(וכך יתחילו גם החברים שלי לשתות בירה.)

2 מחשבות על “כך אתחיל לשתות בירה

  1. אחלה דרך 🙂
    מקובלנו שבירה הינה טעם נרכש. ובשביל לרכוש, נודע הדבר, ראוי שיהיה דמים מרובים וטובים.

כתיבת תגובה

