אנשים טובים באמצע הדרך

אנשים טובים באמצע הדרך: קריאה לחידוד והבנת הגדרות
אני תוהה לאחרונה על השימוש בתואר "טוב". עומד בן אדם אלים וגס רוח, וכולם מחווים עליו בחיוך ומחייכים, ואומרים שהוא "כזה בנאדם טוב". ואני שואלת,
WTF?!
כלומר
What the fudge?!
נכון, הוא לא רוצח המונים, אבל האם זה מזכה אותו בתואר אדם טוב? ולמה זה הופך אותי – אם יורשה לי להעיד על עצמי, אני פחות אלימה מהאיש הדמיוני הזה, ופחות גסת רוח – למלאך עלי אדמות?
ובאותו אופן, השימוש במילה "מורכבת" (בדרך כלל בלשון נקבה) לתיאור מישהי ש, ובכן, היא בסך הכל די כלבה. היא לא מורכבת, היא סתם מכשפה קטנה! נא להשאיר את התואר הזה לכל מני נפשות פצועות ששולחות חיוך אמיץ, אנשים שחיים על קו התפר בין שני עולמות ודומיהם.
סופרלטיבים. נו באמת.

4 מחשבות על “אנשים טובים באמצע הדרך

  1. פינגבק: ד"ר משאלי, אורי אורבך, אחמד טיבי ועפו אגאבריה נכנסים לכנסת | חבלים

כתיבת תגובה

