הפתרון למשבר במזרח התיכון

אני מסתכלת על פרסומות לכיסויי ראש (וגם מודדת כיסויי ראש בזמני החפשי. אוקיי. עליתם עלי. רק תדעו שמלא בנות עושות את זה ושזה נורמלי לחלוטין) ומנסה להבין מה לא בסדר שם.
הנאות הבנות בעיני? נאות. הן לא דוגמניות, אבל אולי משום כך הן נאות. לעתים דוגמניות פחות מצטיינות ביופי ויותר מצטיינות בעצמות לחיים בולטות, שהן, כנראה, מה שדרוש לך אם אתה תלוי על עזריאלי. וכשאני אומרת אתה, אני מתכוונת לתמונה שלך, כמובן.
הנאה הסטיילינג בעיני? נאה. וגם מקורי וחדשני. באמת. באמת באמת. אני לא יודעת לשלב משבצות עם נקודות עם פסים עם כפתורים עם פפיונים עם סרטים, לא בבגדים שלי ולא בבד ש(לא) מכסה את ראשי. כל הכבוד למעצבות.
הנאה האיפור בעיני? נאה. עד כמה שאני מבינה בתחום.
הנאות התמונות בעיני? נאות. אם בתחילת הדרך כל מעצבת צלמה בעצמה, על רקע כביסה לא מקופלת, בפלאפון שלה (זה היה נוקיה קטן, כסילופון, ולא סמארטפון מתוחכם), היום מעורבים בתחום צלמים של ממש וסטודיואים ודברים מגניבים ומקוריים כמו פריחת השקד (רק אצל שישים אלף מתוך שמונים אלף המעצבות הדתיות), או חוות סוסים (מי יראה את כיסוי הראש מתחת לקסדה? תמהתני).
תראו, אתם אולי חשבתם, שבסוף-בסוף אני אכתוב מה מפריע לי בפרסומות האלה. מה לא מתיישב ולא מסתדר לי. אבל אמרתי כבר שאני לא מבינה מה לא מתיישב לי. אין לי אלא להשאיר את השאלה פתוחה, שהרי חשבתי חשבתי ותשובה לא מצאתי. לעומת זאת, הפתרון שלי למשבר במזרח התיכון מעולם לא היה קרוב יותר ליישום.

כתיבת תגובה

