הערות על הטבע

יש לפתוח את כל הרשומה הזו בוידוי קטן: אף אהוב-מסיירת-חרוב שהיה לי אף פעם לא הביא לי פרחים. אני לא בטוחה מה הנוהג במקרי הבאת פרחים, וגם לא יכולתי ליצור נוהג כזה משל עצמי; לא יכולתי לאמץ נוהג קיים בקבלת פרחים וגם לא הזדמן לי להטביע את חותמי על המנהג הרווח. אני כן יכולה לומר, שמתצפיות שערכתי על נקבות ההומו-ספיאנס בסביבתי הקרובה, פרחים נבולים נשארים באגרטליהם ימים רבים אחרי גסיסתם ומותם.

קיימים כמה הסברים להשארת פרחים נבולים באגרטל. לפי הראשון, אין בכך פגם אסתטי. לפי ההסבר השני, אף אחד לא שם לב לנבילתם. לפי הסבר שלישי, נוצר קשר מיוחד בין אדם לרכושו. קשה על האדם לזרוק מתנה לפח. ההסבר הרביעי מוסיף על ההסבר השלישי את מה שהפרחים מסמלים, את האהבה. האהבה מקשה על השלכתם לפח.

הבחור האחרון שערכתי אתו דיון על פרחים שמע על זני הפרחים האהובים עלי. לא היה לו מושג על מה אני מדברת, ואני משייכת את זה לאב הקדמון של חוסר היכולת שלו להבדיל בין דרבן לקיפוד.

כל הדברים שנאמרו לעיל, יפה שיאמרו בחודש תשרי, שהוא שעתם היפה של הבלבולים הביולוגיים, וכל זה בגלל תרנגולי הכפרות. ברשת כבר נפוצו כמה Memeים על מנהג הכפרות. כולם מדברים על תרנגולת, אבל מראים תמונה של תרנגול.

ברוח התקופה, מצאתי יועצת זוגית שפרסמה את עצמה בעזרת השאלה "היית רוצה לחיות עם בעלך ממש כמו זוג יונים?", והציבה מתחתיה תמונה של צוצלות.

ולסיכום, גם לי יש משהו ברוח התקופה:

MyGeniousMeme

4 מחשבות על “הערות על הטבע

  1. בחלק מספרי סיפורי הצדיקים שקראתי בילדותי טרחו להדגיש שרש"י, הרמב"ם ורבי אלימלך מליז'נסק לא באמת נראו כפי שנראות הדמויות שבאיור, ומטרת האיור היא רק… איזושהי מטרה. אז אולי גם כאן, זוג יונים לא באמת נראים כמו צוצלות (כבר הולך לגגל מה זה צוצלות), אלא מטרת האיור היא רק…
    כלומר מטרת התצלום. כלומר מטרת המם.

    |פרח כלשהו|

    (ולא כסתירה לכל ההסברים האפשריים להשארת הפרחים הנבולים, אלא כתוספת, נראה לומר שגם לדחיינות יש יד בתופעה זו)

כתיבת תגובה

