ימים בלי קטר 36, 37, 38 ו- 39

זה המקבץ האחרון של ימים בלי קטר.

היום הייתי עסוקה בשיחת ווצאפ סוערת וראיתי שיחה שלא נענתה.
מקטר.
בדיוק הייתי עסוקה בבישול הצלה:

image

זה בישול שמטרתו להציל כמה שיותר ירקות מכליה. הצטברו אצלנו כמה כאלה אחרי לכת השותפה הגרמניה. היא.הולכת כי קטר חוזרת. השאירה הרבה רקב במקרר. ניקיתי אותו והצלתי מה שניתן היה.
קטר תמיד גאה בי כשאני מצילה כך את תכולת המקרר.

עשרים וארבע שעות קודם לכן (היום השלושים ותשעה) יצאו מהתנור ספל וקערה שאני הכנתי, והם די ממורכזים.

ארבעים ושמונה שעות קודם (היום השלושים ושמונה) ירד ברד. עלי. ואז נפסק בפתאומיות. המעיל שלי לא התייבש כל אותו היום.
לא היה קר במיוחד, למרות הברד. אבל עלי שלכת כבר מצטופפים בערימות. זה נראה כאילו מישהו מפזר אותם בכוונה.

image

שבעים ושתיים שעות קודם (היום השלושים ושבעה) שתיתי מיץ תפוזים לראשונה השנה.

image

תשעים ושש שעות קודם (היום השלושים ושישה) קניתי גרביים שעל העקב שלהם יש חתול. זה הסוד שלי ושל המגפיים.
זהו.

קטר לא היתה פה מספר טיפולוגי של ימים ועכשיו היא חזרה, ברוך ה', ועוד מעט חנוכה.
בברכת שלווה ושלום, יומן המסע מגיע אל סיומו.
~*~

כתיבת תגובה

